Tutkimustemme mukaan toimitusjohtajat näkevät datan ja sen analysoinnin avainhyötyinä operatiivisen tehokkuuden ja asiakaskokemuksen parantumisen. Datalähtöiset yritykset ovat toimialallaan parempia ja tuottavampia kuin kilpailijansa.
Autamme yritystäsi datan arvon ja laadun arvioinnissa sekä tukemalla esimerkiksi datan keruussa, datan valmistelussa ja puhdistamisessa sekä uusien datalähteiden tunnistamisessa ja hyödyntämisessä. Paranamme datan luotettavuutta käymällä läpi järjestelmien ja prosessien datalähteitä, tietoturvallisuutta ja tietosuojaa esimerkiksi varmentamalla liiketoimintajärjestelmien kontrolleja tai tiedon oikeellisuutta.
Tuomme esille uusia ennen havaitsemattomia asioita ja näkökulmia laatimalla datasta kuvaavia ja käyttäjäystävällisiä tuloksia, joista käy ilmi esimerkiksi trendit, syys-seuraussuhteet ja miksi jotain tapahtui.
Autamme ennakoimaan riskejä ja tunnistamaan mahdollisuuksia sekä yrityksen omasta datasta että toimialatiedosta. Tuomme käyttöösi automatisoituja datankeruusovelluksia, joilla liiketoiminnan ennustettavuus paranee.
Löydämme data-analyysien avulla parhaat liiketoimintamallit sekä ratkaisut liiketoiminnan tehostamiseen ja optimoimiseen kuin myös riskien ja kustannusten ennakoimiseen eri liiketoiminta- ja asiakasnäkökulmista.
Autamme tulosten jalkauttamisessa tunnistamalla avainhenkilöt, joilla on oltava pääsy dataan, kehittämällä raportointia helposti ymmärrettäväksi ja tarjoamalla selkeitä toimenpide-ehdotuksia. Tuemme analytiikkamallin rakentamisessa kartoittamalla resurssit ja kyvykkyydet ja integroimalla analytiikan yritykseesi. Tarjoamme kokonaisvaltaista data-analytiikkapalvelua datan hallinnoinnista analytiikkaan ja liiketoimintasuosituksiin.
Datan määrä tuplaantuu kahden vuoden välein ja on arvioitu että tiedon määrä yrityksissä kasvaa 50-kertaiseksi vuoteen 2020 mennessä. Jopa 85 % datasta tulee uusista datalähteistä. Asioiden internetin (Internet of Things) arviodaan sisältävän 26 miljardia yksikköä 2020 mennessä ja IoT-mobiiliratkaisujen osuus kasvaa samalla ajanjaksolla yli 75 %. Hyödyntämällä data-analytiikasta saatavaa tietoa yrityksesi voi merkittävästi parantaa ja tehostaa toimintaansa.
Tutkimustemme mukaan toimitusjohtajat näkevät datan ja sen analysoinnin avainhyötyinä operatiivisen tehokkuuden parantumisen (90%) ja parantuneen asiakaskokemuksen (82%). Datalähtöiset yritykset ovat oman toimialansa parhaita ja tuottavampia kuin kilpailijansa. Kuitenkin lähes 30 % yrityksen päätöksentekijöistä myöntää tukeutuvansa datan sijasta intuitioon päätöksenteossa.
Datan määrä tuplaantuu kahden vuoden välein ja on arvioitu että tiedon määrä yrityksissä kasvaa 50-kertaiseksi vuoteen 2020 mennessä. Jopa 85 % datasta tulee uusista datalähteistä. Asioiden internetin (Internet of Things) arviodaan sisältävän 26 miljardia yksikköä 2020 mennessä ja IoT-mobiiliratkaisujen osuus kasvaa samalla ajanjaksolla yli 75 %. Hyödyntämällä data-analytiikasta saatavaa tietoa yrityksesi voi merkittävästi parantaa ja tehostaa toimintaansa.
Tutkimustemme mukaan toimitusjohtajat näkevät datan ja sen analysoinnin avainhyötyinä operatiivisen tehokkuuden parantumisen (90%) ja parantuneen asiakaskokemuksen (82%). Datalähtöiset yritykset ovat oman toimialansa parhaita ja tuottavampia kuin kilpailijansa. Kuitenkin lähes 30 % yrityksen päätöksentekijöistä myöntää tukeutuvansa datan sijasta intuitioon päätöksenteossa.
Datan määrä tuplaantuu kahden vuoden välein ja on arvioitu että tiedon määrä yrityksissä kasvaa 50-kertaiseksi vuoteen 2020 mennessä. Jopa 85 % datasta tulee uusista datalähteistä. Asioiden internetin (Internet of Things) arviodaan sisältävän 26 miljardia yksikköä 2020 mennessä ja IoT-mobiiliratkaisujen osuus kasvaa samalla ajanjaksolla yli 75 %. Hyödyntämällä data-analytiikasta saatavaa tietoa yrityksesi voi merkittävästi parantaa ja tehostaa toimintaansa.
Tutkimustemme mukaan toimitusjohtajat näkevät datan ja sen analysoinnin avainhyötyinä operatiivisen tehokkuuden parantumisen (90%) ja parantuneen asiakaskokemuksen (82%). Datalähtöiset yritykset ovat oman toimialansa parhaita ja tuottavampia kuin kilpailijansa. Kuitenkin lähes 30 % yrityksen päätöksentekijöistä myöntää tukeutuvansa datan sijasta intuitioon päätöksenteossa.
Datan määrä tuplaantuu kahden vuoden välein ja on arvioitu että tiedon määrä yrityksissä kasvaa 50-kertaiseksi vuoteen 2020 mennessä. Jopa 85 % datasta tulee uusista datalähteistä. Asioiden internetin (Internet of Things) arviodaan sisältävän 26 miljardia yksikköä 2020 mennessä ja IoT-mobiiliratkaisujen osuus kasvaa samalla ajanjaksolla yli 75 %. Hyödyntämällä data-analytiikasta saatavaa tietoa yrityksesi voi merkittävästi parantaa ja tehostaa toimintaansa.
Tutkimustemme mukaan toimitusjohtajat näkevät datan ja sen analysoinnin avainhyötyinä operatiivisen tehokkuuden parantumisen (90%) ja parantuneen asiakaskokemuksen (82%). Datalähtöiset yritykset ovat oman toimialansa parhaita ja tuottavampia kuin kilpailijansa. Kuitenkin lähes 30 % yrityksen päätöksentekijöistä myöntää tukeutuvansa datan sijasta intuitioon päätöksenteossa.
Public Response -analyysin avulla näet miten sosiaalisen median näkyvyys vaikuttaa yrityksesi taloudelliseen menestykseen. Palvelu yhdistää yrityksen myynti-, tuote- ja asiakastiedot somessa käytävään keskusteluun ja muuhun julkisesti saatavilla olevaan tietoon.
Palvelu antaa selkeämmän kokonaiskuvan siitä, miten some vaikuttaa yrityksen myyntiin. Luotettava data asiakkaiden käyttäytymisestä mahdollistaa entistä tarkemman ja kohdistetumman markkinoinnin.
IoT (Internet of Things) eli esineiden internet luo uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja liiketoimintoja. IoT verkottaa kodit ja erilaiset älylaitteet terveysrannekkeista sovelluksiin muuttaen kuluttajien ja yritysten arkea.
Data-driven: Big decisions in the intelligence age -raportissa yli 2000 johtajaa kertoo päätöksenteosta organisaatiossaan sekä kuinka paljon päätöksiä tehdään nojautuen dataan versus intiutioon.
Yritysjohtajilla on nykyisin mahdollisuus tehdä päätöksiä tarkasti validoituun dataan nojautuen. The Human factor: Working with machines -julkaisussa pohditaan tietojärjestelmien ja oman intuition roolia päätöksenteossa.