Tapahtumat

Tulevat tapahtumat

Koronavirusepidemian vuoksi siirrämme, korvaamme webinaarein tai peruutamme kaikki asiakas- ja sidosryhmätapahtumat toistaiseksi. Ilmoitamme peruutuksista ja mahdollisesta uudesta ajankohdasta ilmoittautuneille erikseen.

Lue lisää PwC Suomen toimista koronavirusepidemian aikana Uutishuoneestamme.

 

Tulevat webinaarit ja virtuaaliset tilaisuudet

Boardman Grow: Kaaoksesta kasvuun -digisparraus 5.11.2020

Boardman Grow:n Kaaoksesta kasvuun -webinaarisarjan kolmannen osan teema on Kansainvälinen kasvu. Tilaisuuden keynotepuheenvuoron esittää Esko Mertsalmi, Unikie Oy:n toimitusjohtaja teemasta Unikien kasvutarina – Mitä tehtiin toisin? Puheenvuoron lisäksi on luvassa pienryhmäkeskusteluja kansainvälisen kasvun teemoista. Miten rakennetaan asiakaskokemusta kansainvälisessä kontekstissa? Millaisia haasteita liittyy kansainvälisen kasvun verotuksen? Vastaukset näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat webinaarissa! 

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!

Boardman Grow -webinaari 5.11.2020

Siirtohinnoittelu-webinaari 12.11.2020

Tervetuloa PwC:n pienille ja keskisuurille kansainvälisille konserneille sekä kansainvälistyville yhtiöille suunnattuun siirtohinnoitteluwebinaariin, jossa keskitymme siirtohinnoittelun ajankohtaisiin aiheisiin, viimeaikaisiin muutoksiin sekä kansainvälistymisen kriittisiin siirtohinnoitteluteemoihin. Miten valita soveltuvin siirtohinnoittelumalli? Miten muutokset liiketoiminnassa tulisi huomioida? Kenelle siirtohinnoittelusta raportoidaan? Entä miten siirtohinnoittelua käytännössä voi hallinnoida? Vastaukset kysymyksiin saat webinaarissa!

Ilmoittaudu mukaan 

Siirtohinnoittelu-webinaari 12.11.2020

Käräjät 2020: Yrityskauppalinja 18.11.2020

PwC on yksi Käräjät 2020 -tilaisuuden yhteistyökumppaneista ja tarjoaa asiantuntijoiden näkemyksiä tapahtuman Yrityskauppalinjassa. Yrityskauppalinjalla käsitellään yritysjärjestelyihin liittyen tekoälyä, kyberturvallisuutta ja yritysjärjestelyiden käytäntöjen tulevaisuutta sekä juridisesta että käytännön näkökulmasta.

Tervetuloa vuoden monipuolisimpaan juridisen tiedon koulutustapahtumaan ja kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä erityisesti yrityskauppojen kehittymisestä! Osallistu Finlandia-talolla tai etänä - tänä vuonna koko tapahtuma striimataan! Early Bird -hinnat 30.9. asti!

Ilmoittaudu mukaan

Webinaari: Ajankohtaista yhdistyksille ja säätiöille 18.11.2020

Tervetuloa PwC:n järjestämään webinaariin, jossa käsittelemme ajankohtaisia aiheita yhdistyksille ja säätiöille. Mitä asioita on syytä pohtia yhdistysten varainhankintaan liittyvien muutosten myötä, esimerkiksi jäsenmaksuperusteiden määrittämisessä? Mitä ajankohtaista verotuksessa on yleishyödyllisille yhteisöille? Miten COVID-19 on vaikuttanut yleishyödyllisen sektorin toimintaan ja millaisia säännöksiä tämän vuoksi on tehty? Lue lisää ja tule mukaan!

Ilmoittaudu mukaan

Nonprofit webinar 18.11.

Menneiden webinaarien tallenteet

Brexit - the final countdown

Webinaari: Brexit - the final countdown 19.10.2020

Siirtymäkausi lähenee loppuaan ja Brexitin lähtölaskenta on alkanut. Yrityksiltä odotetaan valmiutta toimia UK:n uuden roolin vuoksi uusin säännöksin heti 1. tammikuuta 2021. PwC:n webinaarissa käsitellään sitä, mitä yrityksenne tarvitsee tehdä taatakseen tavaroiden, työntekijöiden, yritysten ja palveluiden liikkumisen sekä liiketoiminnan jouhevan toimimiseen myös Brexitin jälkeen. Mikäli haluat katsoa webinaarin tallenteen, ota yhteyttä Annika Niemeen. 

Ota yhteyttä

KPI-mittarit ja tiedolla johtamisen työkalut

Webinaari: KPI-mittarit ja tiedolla johtamisen työkalut 29.9.2020

Tehokas suorituksen mittausjärjestelmä auttaa yhtiöitä saavuttamaan strategiset tavoitteensa ja luo perustan yhtiön johdon päätöksenteolle. Mitä ovat ne avaintekijät, jotka johtavat liiketoiminnan tavoitteita tukevien KPI-mittareiden määritykseen? Entä miten BI-työkaluja voidaan hyödyntää syvällisten näkökulmien ja syy-yhteyksien tunnistamisessa sekä tiedolla johtamisessa? Webinaarissa käymme läpi KPI-mittareiden määrittämistä tavoitteiden asetannasta aina analytiikkaan ja raportoinnissa hyödynnettäviin BI-työkaluihin saakka. Poraudumme tiedolla johtamisen työkalujen osalta Power BI -raporttien rakennukseen niin relaatioiden ja pikamittareiden, kuin visualisointienkin luonnin osalta. 

Katso tallenne

Webinaari: Strategisen palkitsemisen suunnittelu 15.9.2020

Suunnitteletko palkitsemisjärjestelmän käyttöönottoa tai onko yritykselläsi tarvetta uudistaa nykyistä palkitsemisjärjestelmää? Webinaarin jälkeen tiedät millaisia palkitsemistrendejä on ja miten esimerkiksi yrityksen elinkaari ja kulttuuri vaikuttavat strategisen palkitsemisen suunnitteluun. Käymme palkitsemista läpi myös Suomen työlainsäädännön kautta: millaisia suosituksia työsopimuksissa ja työehdoissa on ja millaisia työoikeudellisia asioita tulee ottaa huomioon. Lopuksi palkitsemista ja etenkin osakepohjaisia kannustimia pohditaan verotuksellisesta näkökulmasta.

Katso tallenne

Näin parannat liiketoiminnan kannattavuutta budjetoinnilla ja ennustamisella 16.6.2020

Suunnitelmallinen toiminta parantaa liiketoiminnan kannattavuutta ja auttaa yritystäsi myös vaikeiden aikojen yli. Mutta kuinka kokonaisvaltainen budjetointi ja ennustaminen tehdään ja millä tavalla eri järjestelmät tukevat näitä? 

Webinaarissa käsittelemme käyttöpääoman hallintaa ja kassan ennustamista, liiketoiminnan ja kannattavuuden suunnittelua ja uusia näkökulmia budjetointiin ja ennustamiseen.

Katso tallenne

Työntekijät ja tietosuoja pandemiatilanteeessa -webinaari

Työntekijät ja tietosuoja pandemiatilanteessa 12.5.2020

Useat maat ovat alkaneet suunnittelemaan ja toteuttamaan erilaisia teknologisia ratkaisuja taistelussa koronaviruspandemiaa vastaan, mikä on osaltaan lisännyt viranomaisilta tulevia ohjeistuksia. Näistä merkittävä on Euroopan tietosuojaneuvoston 22.4. julkaisema ohjeistus sijaintitietojen ja jäljityssovellusten käytöstä pandemian aikana. Webinaarissa käydään läpi työntekijöiden henkilötietojen käsittelyä työpaikoilla ja pohditaan tarkemmin edellä mainitun Euroopan tietosuojaneuvoston ohjeistusta ja sitä, miten se voi vaikuttaa sovellusten toteuttamiseen. 

Katso tallenne

Muutokset työsuhteissa poikkeusoloissa ja jälkeen -webinaari

Muutokset työsuhteissa poikkeusoloissa ja jälkeen 7.5.2020

Poikkeusolot ovat vaikuttanut yrityksiin niin maailmalla kuin Suomessakin ja on äärimmäisen tärkeää, että yritykset pystyvät sopeuttamaan toimintaansa ja varmistamaan oman yritystoimintansa jatkumisen niin lyhyellä kuin pidemmälläkin aikavälillä. Webinaarissa käsitellään COVID-19-tilanteen mahdollisesti edellyttämiä sopeutustoimia työsuhteisiin ja keskitymme tulevaisuuteen.

Katso tallenne

 

Rahoitus-webinaari 22.4.2020

Rahoitusvaihtoehdot PK-yrityksille COVID-19-tilanteessa 22.4.2020

PwC:n ja Fundun järjestämä webinaari käsitteli COVID-19-tilannetta pk-yrityksen näkökulmasta.  Webinaarissa asiantuntijat pohtivat muun muassa erilaisia rahoitusvaihtoehtoja pk-yrityksille, sekä sitä, millaisiin konkreettisiin toimenpiteisiin yrityksen kannattaa ryhtyä varmistaaksen kassan riittävyydeen poikkeusoloissa.

Katso tallenne

Liiketoiminnan haasteet 3.4.2020

Liiketoiminnan haasteet poikkeusoloissa 3.4.2020

Kolmeen osa-alueeseen jaetussa webinaarissa käsiteltiin työvoiman sopeuttamisvaihtoehtoja, palkitsemisjärjestelmiä ja kansainvälisen liikkuvuuden haasteita, poikkeusolosuhteiden vaikutusta sopimusehtoihin ja verotukseen liittyvien velvoitteiden hoitamista.

Katso tallenne

Quick fixes -webinaari 2.4.2020

EU:n B2B-tavarakaupan pikaparannukset 2.4.2020

Webinaarissa käsiteltiin 1.1.2020 voimaan tulleita EU:n B2B-tavarakaupan pikaparannuksia (Quick fixes), joiden tavoitteena oli yksinkertaistaa ja yhdenmukaistaa tavarakaupan sääntöjä niin call off -varastojen, yhteisömyynnin näytön, yhteisömyynnin aineelliset edellytyksien ja ketjukaupan alueilla.

Katso tallenne

Koronaviruksen vaikutukset -webinaari 27.3.2020

Koronaviruksen vaikutukset liiketoimintaan 27.3.2020

Koronavirus on jo vaikuttanut yrityksiin maailmalla ja sen vaikutukset liiketoimintaan tulevat lisääntymään nopealla tahdilla myös Suomessa. Poikkeuksellisessa tilanteessa on äärimmäisen tärkeää, että yritykset pystyvät sopeuttamaan toimintaansa ja varmistamaan oman yritystoiminnan jatkumisen niin lyhyellä kuin pidemmälläkin aikavälillä.  PwC:n webinaarissa pureudumme tilanteeseen kahdesta kriittisestä näkökulmasta eli yrityksen kassanhallinnan ja työoikeuden kautta.

Katso tallenne

 

Contact us

Nina Kinnunen

Nina Kinnunen

Events, PwC Finland

puh. +358 (0)20 787 7360

Paula Seppänen

Paula Seppänen

Events, PwC Finland

puh. +358 (0)20 787 7054

Seuraa ja osallistu