Haluamme olla asiakkaillemme kumppani, joka tuo asiakkaan toimintaan varmuutta, tehokkuutta ja kasvua.
Asiat tehdään oikein, kestävin perustein. Katseemme ulottuu pitkälle tulevaisuuteen. Kumppanuus tarkoittaa meille myös entistä parempaa asiakasymmärrystä, uusia kysyntään vastaavia palveluja sekä asiakaslähtöisiä toimintatapoja. Kuuntelemme asiakkaita ja keräämme palautetta. Kehitettävää meillä on yhä, mutta olemme oikealla tiellä.
Tavoitteena on, että asiakasvastuullisilla työntekijöillä on tulostavoitteissaan asiakkaan kokonaistyytyväisyyden ja suositteluhalukkuuden mittarit. Tiimejä kannustetaan käymään palaute läpi yhdessä asiakkaan kanssa vuosittain. Samalla on mahdollista sopia tulevan vuoden toimintatavat ja palvelun kehitystarpeet.
Jatkuvalla asiakaspalautteen keräämisellä ja analysoinnilla varmistamme, että haluttu toimintatapamme näkyy asiakkaalle jokapäiväisessä toiminnassamme. Sähköisten kyselyjen lisäksi teemme asiakkaiden syvähaastatteluja.
Asiakastyytyväisyyden kehitystä seurataan säännöllisesti myös PwC:n johtoryhmässä. Liiketoimintojen johtajat selvittävät yhdessä asiakastiimien kanssa mahdolliset reklamaatiot.
Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista voit lukea tarkemmin yritysvastuukatsauksestamme.
© 2017 - 2021 PwC. All rights reserved. PwC refers to the PwC network and/or one or more of its member firms, each of which is a separate legal entity. Please see www.pwc.com/structure for further details.