Kansainvälisen työskentelyn eri osa-alueiden onnistuminen vaatii tasapainottelua viranomais- ja raportointivelvoitteiden, kustannustenhallinnan ja tehokkaiden toimintatapojen välillä. Mahdollisuus työskennellä ulkomailla ja ulkomaantyöskentelyn tilanteiden laadukas hoitaminen ovat yritykselle tärkeitä keinoja tulevaisuuden kykyjen houkuttelemisessa, sitouttamisessa ja kehittämisessä.
Asiantuntijamme tukevat yritystäsi kaikissa kansainvälisen työskentelyn tilanteissa ja muodoissa (esim. kansainväliset rekrytoinnit, etätyöskentely toisessa maassa ja ulkomaankomennukset). Samalla saat käyttöösi PwC:n myMobility-työkalun, jonka avulla voit hallinnoida kansainväliseen työskentelyyn liittyviä velvoitteita ja osa-alueita helposti ja tehokkaasti.
PwC:llä on globaalisti noin 9 000 kansainvälisen liikkuvuuden asiantuntijaa yli 140 maassa. Autamme asiakkaitamme mm. ulkomaankomennuspolitiikkojen, komennussopimusmallien ja yksittäisten sopimusten laatimisessa, työlupien ja viisumien hakemisessa, uuteen maahan asettautumisessa ja käytännön järjestelyissä kuten asunnon etsimisessä, palkanmaksun ja viranomaisvelvoitteiden hoitamisessa sekä verotukseen, sosiaaliturvaan ja työsuhdeasioihin liittyvissä kysymyksissä.
Viranomaisvelvoitteet
Palkkahallinnon järjestäminen
Vero- ja sosiaaliturvaneuvonta
Tukea veroilmoituksen tekemiseen
Tukea maahanmuuttoon liittyvissä asioissa (esim. jatkoluvat)
Director, People and Organisation, PwC Finland
puh. +358 (0)20 787 7804