Käyttäjäkokemuksen muotoilu
Käyttäjäkokemus on kaiken suunnittelumme ja tekemisemme ydin. Luomme poikkeuksellisen toimivia käyttökokemuksia laittamalla loppukäyttäjän aina ensimmäiseksi sekä ymmärtämällä, miten ihmiset käyttäytyvät, toimivat ja ajattelevat. Monitaitoinen tiimimme luo tarkoituksenmukaisia ja ikimuistoisia kokemuksia, jotka tekevät brändistäsi liiketoiminnan kasvun kannalta houkuttelevan ja ainutlaatuisen.
- Asiakaspolun kartoitus
- Palvelumuotoilu
- Käyttäjäkokemuksen suunnittelu
- Käyttöliittymäsuunnittelu
- Digitaalinen muotoilu
- Verkkokaupan kehittäminen
- Työntekijäkokemuksen parantaminen
Brändin kehitys
Nostamme brändisi uudelle tasolle! Autamme sekä ydinliiketoiminnan uudelleen sijoittelussa että kokonaan uuden palvelun suunnittelussa. Yhdistämällä luovuuden ja strategisen osaamisen luomme brändejä, jotka houkuttelevat ihmisiä. Vahva brändi auttaa houkuttelemaan ja säilyttämään haluamasi asiakkaat sekä tarvitsemasi lahjakkuudet.
- Portfoliostrategia
- Brändialustan luominen
- Asiakassegmentointi
- Brändin kehittäminen
- Visuaalisen ilmeen kehittäminen
- Trendianalyysit
- Työnantajamielikuvan kehitys
- Johtajuustarinan luominen
Strateginen innovointi
Riippumatta siitä, onko kyseessä uusi tuote, palvelu tai jotain muuta, innovaatio ja kehitystyö ovat orgaanisen kasvun avaintekijöitä. Meillä on osaava joukko strategisia suunnittelijoita, digitaalisia ja luovia suunnittelijoita sekä teollisia muotoilijoita, jotka auttavat sinua luomaan ja kehittämään huomisen ratkaisuja. Tuotteista, digitaalisiin innovaatioihin sekä johonkin aivan muuhun – viemme sinut sinne minne nykyinen markkinatilanne vaatii.
- Tuoteinnovaatio
- Palveluinnovaatio
- Innovaatiostrategia
- Innovaatioprosessi
- Innovaatiosuunnittelu
- Liiketoimintasuunnitelman kehitys
Markkinoinnin ja myynnin kehittäminen
Asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos ja odotukset sekä teknologian kehittyminen kuten markkinoinnin automaatio ja tekoäly muokkaavat yritysten markkinointi- ja myyntitoimenpiteitä. Autamme sinua luomaan ja toteuttamaan markkinointi- ja myyntistrategiat ja -toiminnot, jotka vastaavat nykypäivän asiakkaan nopeasti muuttuvaan ostokäyttäytymiseen ja erilaisten myyntikanavien käyttöön. Suunnittelemme markkinoinnin tehokkuutta ja vaikuttavuutta lisäävän kokonaisuuden ja tarvittavat integraatiot eri ohjelmistojen ja palveluiden välillä.
Keskeisiä kysymyksiä:
- Johdatko tiedolla vai tunteella?
- Pystytkö todentamaan markkinointi-investointiesi tuotot?
- Käytätkö budjettisi optimaalisesti?
- Hyödynnätkö markkinointiteknologiaa niin kasvun saavuttamiseksi kuin sisäisten toimintojesi tehostamiseksi?
- Onko markkinointiorganisaatiosi rakennettu nykyajan vaatimuksiin?
- Onko sinulla tarvittava osaaminen ja pystytkö reagoimaan markkinan nopeisiin muutoksiin?
Autamme sinua kehittämään markkinointi- ja myyntistrategian, joka perustuu asiakastietoon ja -analyysiin, loppukäyttäjien asiakaskokemukseen. Luomme markkinoinnin toimenpiteille sopivat mittarit.
Tuemme myynninedistämismallin sekä sisäisten toimintojen ja kyvykkyyksien muuttamisessa. Tuemme organisaatiotasi myös myynnin optimoinnissa ja avainasiakasjohtamisessa.