Myynnin ja asiakkuuksien johtaminen

Myynnissä on ensisijaisesti kyse ihmisistä ja taidoista

Ostamisesta on tullut yhä ammattimaisempaa, mikä on asettanut uusia vaatimuksia myynnille. Tietojärjestelmien hyödyntäminen ja digitaaliset kanavat ovat puolestaan nostaneet osto- ja palvelutapahtumiin kohdistuvia odotuksia.

Vaikka teknologia on kehittynyt ja asiakastiedon määrä ja laatu kasvanut, yrityksillä on vaikeuksia saada riittävää käsitystä asiakkaistaan. Samalla myynnin kohdistamisen ja seurannan mahdollisuudet ovat kasvaneet ja tehneet myynnin johtamisen kehittämisestä haastavampaa. Toimintamalleilla, prosesseilla ja teknologialla on kuitenkin merkittävä vaikutus koko organisaation myynnin tehokkuuteen. Usein menestyvien yritysten taustalta löytyvät myös samankaltaiset myynnin toimintatavat. 

Autamme sinua:
  • kartoittamaan uusia markkinoita ja testaamaan tuotteita, hinnoittelua ja jakeluvaihtoehtoja
  • ymmärtämään asiakkaasi tarpeita
  • kehittämään tehokkaita strategioita asiakassegmentointiin ja -palveluun sekä asiakkuuksien säilyttämiseen
  • kehittämään myyntikanavia ja myynninhallintaprosesseja
  • mittaamaan eri asiakassegmenttien ja markkinoiden kannattavuutta ja parantamaan tuottavuutta.
Miten voimme auttaa? Jätä meille tarjouspyyntö, niin otamme yhteyttä.

Contact us

Juha Elovirta

Partner, Consulting

puh. +358 (0)20 787 8184

Tuomas Kotilainen

Partner, Financial Services

puh. +358 (0)20 787 7509

Seuraa ja osallistu