Yksilöllisen asiakaskokemuksen muotoilu

Tulevaisuuden palveluliiketoiminnalla todellista muutosta

Uskomme, että innovaatio on avain brändin tulevaisuuteen. Onnistuneen käyttäjäkokemuksen luomiseksi tarvitaan aina ensimmäiseksi kuitenkin tietoa. Siksi – riippumatta siitä, työskentelemmekö strategian, innovaation tai muotoilun parissa – lähestymme asiaa aina asiakaskokemusta kokonaisvaltaisesti tarkastellen.

Nykypäivän monipuolinen kuluttajateknologia ja myyntikanavien valikoima tuovat yrityksen ulottuville enemmän tietoa asiakkaista kuin koskaan aikaisemmin. Asiakaskäyttäytymistä ymmärtämällä voimme luoda parhaat mahdolliset palvelut, hinnoittelumallit ja lisätä tuotteiden käyttöönottoa uusilla ja nykyisillä markkinoilla.

Edistyneen data-analytiikan avulla kerättyä tietoa voidaan hyödyntää liiketoiminnan kannalta järkevällä tavalla. Sen avulla voidaan esimerkiksi seurata keskustelua sosiaalisessa mediassa, hyödyntää mobiililaitteiden antureita aktiivisuuden seurannassa tai hakea tiettyä tietoa asiakkuudenhallinnan järjestelmistä.

 

Create unique customer experiences

What does it mean to become a truly customer-centric company?

loading-player

Playback of this video is not currently available

Share video

Palvelumuotoilu ja brändin hallinta

Käyttäjäkokemuksen muotoilu

Käyttäjäkokemus on kaiken suunnittelumme ja tekemisemme ydin. Luomme poikkeuksellisen toimivia käyttökokemuksia laittamalla loppukäyttäjän aina ensimmäiseksi sekä ymmärtämällä, miten ihmiset käyttäytyvät, toimivat ja ajattelevat. Monitaitoinen tiimimme luo tarkoituksenmukaisia ja ikimuistoisia kokemuksia, jotka tekevät brändistäsi liiketoiminnan kasvun kannalta houkuttelevan ja ainutlaatuisen.

  • Asiakaspolun kartoitus
  • Palvelumuotoilu
  • Käyttäjäkokemuksen suunnittelu
  • Käyttöliittymäsuunnittelu
  • Digitaalinen muotoilu
  • Verkkokaupan kehittäminen
  • Työntekijäkokemuksen parantaminen

 

Katso lisää

Brändin kehitys

Nostamme brändisi uudelle tasolle! Autamme sekä ydinliiketoiminnan uudelleen sijoittelussa että kokonaan uuden palvelun suunnittelussa. Yhdistämällä luovuuden ja strategisen osaamisen luomme brändejä, jotka houkuttelevat ihmisiä. Vahva brändi auttaa houkuttelemaan ja säilyttämään haluamasi asiakkaat sekä tarvitsemasi lahjakkuudet.

  • Portfoliostrategia
  • Brändialustan luominen
  • Asiakassegmentointi
  • Brändin kehittäminen
  • Visuaalisen ilmeen kehittäminen
  • Trendianalyysit
  • Työnantajamielikuvan kehitys
  • Johtajuustarinan luominen

 

Katso lisää

Strateginen innovointi

Riippumatta siitä, onko kyseessä uusi tuote, palvelu tai jotain muuta, innovaatio ja kehitystyö ovat orgaanisen kasvun avaintekijöitä. Meillä on osaava joukko strategisia suunnittelijoita, digitaalisia ja luovia suunnittelijoita sekä teollisia muotoilijoita, jotka auttavat sinua luomaan ja kehittämään huomisen ratkaisuja. Tuotteista, digitaalisiin innovaatioihin sekä johonkin aivan muuhun – viemme sinut sinne minne nykyinen markkinatilanne vaatii.

  • Tuoteinnovaatio
  • Palveluinnovaatio
  • Innovaatiostrategia
  • Innovaatioprosessi
  • Innovaatiosuunnittelu
  • Liiketoimintasuunnitelman kehitys

 

Katso lisää

Markkinoinnin ja myynnin kehittäminen

Asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos ja odotukset sekä teknologian kehittyminen kuten markkinoinnin automaatio ja tekoäly muokkaavat yritysten markkinointi- ja myyntitoimenpiteitä. Autamme sinua luomaan ja toteuttamaan markkinointi- ja myyntistrategiat ja -toiminnot, jotka vastaavat ​​nykypäivän asiakkaan nopeasti muuttuvaan ostokäyttäytymiseen ja erilaisten myyntikanavien käyttöön. Suunnittelemme markkinoinnin tehokkuutta ja vaikuttavuutta lisäävän kokonaisuuden ja tarvittavat integraatiot eri ohjelmistojen ja palveluiden välillä.

Keskeisiä kysymyksiä:

  • Johdatko tiedolla vai tunteella?
  • Pystytkö todentamaan markkinointi-investointiesi tuotot?
  • Käytätkö budjettisi optimaalisesti?
  • Hyödynnätkö markkinointiteknologiaa niin kasvun saavuttamiseksi kuin sisäisten toimintojesi tehostamiseksi?
  • Onko markkinointiorganisaatiosi rakennettu nykyajan vaatimuksiin?
  • Onko sinulla tarvittava osaaminen ja pystytkö reagoimaan markkinan nopeisiin muutoksiin?

Autamme sinua kehittämään markkinointi- ja myyntistrategian, joka perustuu asiakastietoon ja -analyysiin, loppukäyttäjien asiakaskokemukseen. Luomme markkinoinnin toimenpiteille sopivat mittarit.

Tuemme myynninedistämismallin sekä sisäisten toimintojen ja kyvykkyyksien muuttamisessa. Tuemme organisaatiotasi myös myynnin optimoinnissa ja avainasiakasjohtamisessa.

 

Katso lisää

Miksi PwC?

Rikomme siilot

Räjäyttämällä klassiset toimisto- ja organisaatiosiilot, yhdistämme erilaisia osaajia ja asiantuntijoita koko prosessin ajan. Tämä saattaa kuulostaa itsestään selvältä, mutta tulokset osoittavat, että se on kaukana siitä.

Suunnittelemme muutakin kuin ulkokuoren

Todellisen vaikutuksen aikaansaamiseksi liiketoimintaa tulee muuttaa ulkokuoren lisäksi myös sisältä. Toimintafilosofia on melko suoraviivainen. Jos jokin näyttää hyvältä, sen pitää myös toimia yhtä loistavasti.

Opimme nopeasti

Epäonnistu ja opi nopeasti. Nykypäivän nopeatempoisessa yhteiskunnassa menestymiseen tarvitaan kokeileva ja eteenpäin katsova mieli. Prototyyppien avulla voimme kokeilla ideoita nopeasti ja oppia vieläkin nopeammin.

Pond – The Brand Innovation Company

Brand lead. Human centered. Design driven. Pond is now part of the PwC network.

What does it mean to create Brand driven experiences?

 

Contact us

Heli Valtari

Partner, Technology and Digital, PwC Finland

puh. +358 (0)20 787 7967

Jesse Sandqvist

Data & Analytics, PwC Finland

puh. +358 (0)20 787 7949

Heikki Härkönen

Consulting, PwC Finland

puh. +358 (0)50 439 4322

Seuraa ja osallistu