Tapamme palvella

 

Haluamme olla asiakkaillemme kumppani, joka tuo asiakkaan toimintaan varmuutta, tehokkuutta ja kasvua.

Asiat tehdään oikein, kestävin perustein. Katseemme ulottuu pitkälle tulevaisuuteen. Kumppanuus tarkoittaa meille myös entistä parempaa asiakasymmärrystä, uusia kysyntään vastaavia palveluja sekä asiakaslähtöisiä toimintatapoja. Kuuntelemme asiakkaita ja keräämme palautetta. Kehitettävää meillä on yhä, mutta olemme oikealla tiellä.

Tavoitteena on, että asiakasvastuullisilla työntekijöillä on tulostavoitteissaan asiakkaan kokonaistyytyväisyyden ja suositteluhalukkuuden mittarit. Tiimejä kannustetaan käymään palaute läpi yhdessä asiakkaan kanssa vuosittain. Samalla on mahdollista sopia tulevan vuoden toimintatavat ja palvelun kehitystarpeet.

Jatkuvalla asiakaspalautteen keräämisellä ja analysoinnilla varmistamme, että haluttu toimintatapamme näkyy asiakkaalle jokapäiväisessä toiminnassamme. Sähköisten kyselyjen lisäksi teemme asiakkaiden syvähaastatteluja.

Asiakastyytyväisyyden kehitystä seurataan säännöllisesti myös PwC:n johtoryhmässä. Liiketoimintojen johtajat selvittävät yhdessä asiakastiimien kanssa mahdolliset reklamaatiot.

Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista voit lukea tarkemmin yritysvastuukatsauksestamme.

 

Contact us

Mikko Nieminen
CEO
puh. +358 (0)20 787 7257
Lähetä viesti

Sirpa Juutinen
Sustainability & Climate Change
puh. +358 (0)20 787 7815
Lähetä viesti

Kaisa Heikkinen
Brand & Communications Leader
puh. +358 (0)20 787 7906
Lähetä viesti

Seuraa ja osallistu