Booz & Companyn partnerit hyväksyivät PwC:n ja Booz & Companyn yhdistymisen

PwC ja Booz & Company allekirjoittivat lokakuussa 2013 ehdollisen sulautumissuunnitelman, jonka Booz & Companyn partnerit ovat nyt hyväksyneet.

Viranomaishyväksyntien toteutuessa ja muiden tavanomaisten kauppaehtojen täyttyessä sulautuminen ajoittuu maaliskuuhun 2014.

Lue lisää PwC-ketjun tiedotteesta

Katso aiempi tiedote yritysjärjestelystä

PwC auttaa yrityksiä kasvamaan, toimimaan tehokkaasti ja raportoimaan luotettavasti. Tavoitteenamme on luoda kestävää menestystä. Apunasi on Suomessa 775 asiantuntijaa 20 paikkakunnalla ympäri maan. Olemme sitoutuneita tuottamaan laadukasta palvelua liikkeenjohdon konsultoinnin, yritysjärjestelyiden, veroneuvonnan, tilintarkastuksen ja muun varmennuksen alueilla.

PwC toimii 157 maassa yli 184 000 asiantuntijan voimin. Nimi PwC viittaa joko koko PwC-ketjuun maailmanlaajuisesti tai yksittäisiin jäsenyrityksiimme, joista jokainen on oma juridisesti itsenäinen yhtiönsä. Lisätietoja rakenteestamme löydät osoitteesta www.pwc.com/structure.